Trailer weekend!


Het is lekker weer weekend na een week werken, meetings, projecten of weet ik veel waar jullie allemaal mee bezig zijn. Enne omdat het weekend is dacht ik dat weer tijd was om een blogpost te doen met wat trailers van nieuwe films die ik op de één of de andere manier interessant, leuk of sowieso super tof vind. Let's begin shall we....

1.  Office Christmas Party 

Zo tegen de kerstperiode komen er altijd weer nieuwe films uit met het aloude thema van gezelligheid, eten, samen zijn etc. Deze komedie gaat over een kerstfeest op een bedrijf die uiteindelijk wordt goedgekeurd door de baas (Jennifer Anniston) maar toch he-le-maal uit de hand loopt. Verwacht de nodige humor, situaties die compleet misgaan en uiteraard de seksuele uitspattingen van de medewerkers na een borreltje te veel. Ik ben nieuwsgierig naar deze film en hoop niet dat het de humor heeft a la American Pie maar meer richting een softere versie van Bad Santa of zo... Deze film is 6 december in de bioscoop.




2.  Pet

Een thriller over een eenzame man (Dominic Monaghan) die in een dierenasiel werkt. Hij raakt geobsedeerd door een vroege liefde en besluit haar weer te zien. Na wat random ontmoetingen komt hij er achter dat ze niks voor hem voelt en besluit haar op te sluiten in een kooi totdat ze tot inkeer komt. Maar gebeurt dit wel? Ik hoop dat dit een thriller wordt met dezelfde suspsense en spanning als ik eerder heb gezien in Don't Breathe en recentelijk in Shut In. De cast lijkt me interessant en het verhaal ook. Vanaf 2 december in de bioscoop.



3.  The ByeBye Man

Zeg niet zijn naam, denk zelfs niet hem want dan ben je dood! Deze simpele woorden brengen de mythe tot leven in deze horror film. We zien in de trailer Carie Ann Moss (The Matrix, Memento etc.) een vrouw spelen die achter deze mythe komt. The ByeBye Man is dus een soort demoon die je achtervolgt en wil doden. Ik hoop oprecht dat deze film niet zo slecht wordt als bijvoorbeeld Lights Out! want dat was één van de slechtste horrorfilms dit jaar. Mijn verwachting is dat deze film in de buurt zal komen van The Boogeyman van een aantal jaar geleden. Vanaf 12 januari in de bioscoop.



4.  Incarnate

Een 11 jarige jongetje wordt bezeten door een gevaarlijke demoon. Vele priesters hebben een duivelsuitdrijving gedaan maar geen van allen is hierin geslaagd de demoon uit te drijven. Eén man besluit te helpen maar dan op een andere manier. Deze nieuwe manier is om in het slachtoffer's gedachten te geraken en vanuit zijn gedachten en denkbeeld de demoon te ontmaskeren en bestrijden. Of hem dat lukt is de vraag want deze demoon is slim, heel slim! De producers achter deze film hebben ook Insidious gedaan en ben benieuwd wat ze hiervan zullen maken. Een interessante twist als deze kan een goede horrorfilm opleveren. Ik kreeg bij het zien van de trailer wel een Fallen vibe bij. Die ene van Denzel Washington. Ik ga hem zeker checken, 8 december komt ie uit in de Nederlandse bioscopen.



5.  Rogue One: A Star Wars Story

Uiteraard mag deze film niet ontbreken en velen zullen deze film ongeacht deze kort introductie in Trailer weekend gaan kijken. De rebellen in deze film zijn van plan de blauwdrukken van de Death Star te gaan stelen zodat deze niet gemaakt zal worden. Veel hebben we al gezien waaronder de martial arts eindbaas Donnie Yen als good guy (of toch niet?), Darth Vader komt er in terug, iemand die met één been en een robotbeen komt aanwandelen (je ziet niet wie...) en nog veel meer spektakel. Natuurlijk heb ik mijn kaartje al gereserveerd om op 15 december mezelf onder te dompelen in de wereld van Jedi's en The Empire.



Zo dit was het weer qua trailers voor dit weekend. 5 films die ik zeker ga kijken en waarvan ik denk dat jullie ze ook zullen waarderen. Laat in de comments vooral weten wat je van de aankomende films vindt of welke films jij nog zou toevoegen. Fijn weekend filmfans!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Underworld Blood Wars: Vervolg wat smaakt naar meer

Nerve: Neon doorspekte film over social media

Pathé Schouwburgplein heeft vernieuwde IMAX zaal