Superstar status voor Filmladder? Help en win kaartjes voor Avengers: Infinity War!


Via Stardust probeer ik een nieuw platform uit en met succes! Na een aantal post kreeg ik het aanbod op mijn account te upgraden naar SuperStar status zodat ik nog meer exclusieve content voor jullie kan creëren. Denk aan het volgende:

- TheNLCritic krijgt voorrang om gefeatured te worden in Stardust's marketing campagne's met diverse grote (film)studio's.

- TheNLCritic krijgt meer mogelijkheden om de content naar een hoger niveau te tillen. 

- TheNLCritic krijgt exclusieve toegang tot filmcontent. Dit betekent dus nog meer primeurs die je van mij krijgt.

- TheNLCritic kan exclusievere prijzen winnen. Deze prijzen kan ik zomaar eens weggeven aan één van mijn volgers
.

Wil je helpen? Download via deze link en volg gelijk TheNLCritic

Als dank verloot ik 2 vrijkaartjes naar Avengers: Inifity War in een bioscoop naar keuze.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Underworld Blood Wars: Vervolg wat smaakt naar meer

Nerve: Neon doorspekte film over social media

Pathé Schouwburgplein heeft vernieuwde IMAX zaal