The 6th Friend en Trailer vrijdag

Het is vrijdag, bijna weekend en wil ik vanaf nu geregeld op vrijdag een trailer laten zien van een film waar ik erg naar uit kijk. Dus bij deze is het trailer vrijdag!!!!!

De eerste trailer, en film, die ik aanraad is The 6th Friend.


De productie van de film is inmiddels achter de rug, de regie is in handen van Letia Clouston (Bekend van o.a. de short Demon in the Dark en de film Accidental Engagement) en het verhaal is geschreven door Jamie Bernadette (Die fantastisch was in Deja Vú, All Girl's Weekend en The Darkness) die ook een rol heeft in de film. Jamie Bernadette is echt één van mijn favoriete actrices omdat ze haar karakters heel natuurlijk neerzet en je echt een band krijgt. Waar vele vrouwelijke karakters vaak genoeg het slachtofferrol krijgt toebedeeld in horror/thrillers hebben haar karakters altijd wel iets sterks.

Welnu, het verhaal van The 6th friend is als volgtL Een groepje vriendinnen vieren hun examenfeestje die uiteindelijk gruwelijk mis gaat als een persoon zich in het feestje wil mengen die niet uitgenodigd is. 5 jaar later proberen de vriendinen het feestje opnieuw te doen, maar dan goed. Wat ze echter niet weten is dat dit feestje veel bloediger zal zijn dan de eerste....

De trailer laat bij mij de indruk achter dat het om een slasher film gaat maar ik durf het ook weer niet met zekerheid te zeggen. De montage,  belichting en het verloop van de trailer beloofd wat goeds en heb het idee dat in deze trailer in ieder geval niks aan spoilers zit. Ik heb echt een hekel aan trailers die het plot of zo al uitlegd. Ik hou van hints om dan bij het zien van de film de clou of plot te weten te komen. The 6th friend maakt mij neiuwsgierig en wil deze film aanraden. En al helemaal omdat Jamie Bernadette erin speelt EN het verhaal heeft geschreven.

Hou deze film dus vooral in de gaten!



Cast:

Cast overview, first billed only:
Jamie Bernadette...
Joey Taylor
Chantelle Albers...
Melissa White
Dominique Swain...
Heather
Jessica Morris...
Katie
Tania Nolan...
Sahara
David Villada...
Tyler
Tina Cole...
Broadcast Journalist Gail Allen
Jack Cullison...
Detective Miller
Matt Clouston...
Talk Show Host Martin Edwards
Monique Rosario...
Becca
Brett Easton...
Detective Collins
Benjamin Adamson...
Pizza Boy
George Capacete...
Crime Scene Detective
Chance Hurst...
Crime Scene Photographer
Michael Lehrman...
Forensic Photographer

Reacties

Populaire posts van deze blog

Underworld Blood Wars: Vervolg wat smaakt naar meer

Nerve: Neon doorspekte film over social media

Pathé Schouwburgplein heeft vernieuwde IMAX zaal